مهدی جان بیا

 

 

 

اگر عنایتی بر این گدا کنی چه می شود

 

مس وجود جان من طلا کنی چه می شود

غم فراق و دوریت گرفته سینه مرا

اگر که عقده دلم تو وا کنی چه می شود

به زخم های جان من بنه ز لطف مرهمی

به قلب زار من اگر شفا دهی چه می شود

هر آن طبیب کآمدم فزون نمود درد من

 

تو دردهای من اگر دوا کنی چه می شود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:, | 18:49 | نویسنده : مجتبی |
مهدی جان بیا

 

 

 

اگر عنایتی بر این گدا کنی چه می شود

 

مس وجود جان من طلا کنی چه می شود

غم فراق و دوریت گرفته سینه مرا

اگر که عقده دلم تو وا کنی چه می شود

به زخم های جان من بنه ز لطف مرهمی

به قلب زار من اگر شفا دهی چه می شود

هر آن طبیب کآمدم فزون نمود درد من

 

تو دردهای من اگر دوا کنی چه می شود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:, | 18:49 | نویسنده : مجتبی |